A turkology blog

يېقىنقى بىر مەزگىلدىن بۇيان ئادەتتىكىدەك كىچىك بلوگلارغا ئېلان بىلەن تەمىنلىمەيدىغان شىركەتلەرمۇ مەخسۇس بلوگ ئېلان سەھىپىلىرى ئاجراتتى. ئالايلى Google ۋە Yahoo نى مىسالغا ئالساق ئىلگىرى پەقەت بىرىنچى دەرىجىلىك تور نامى ئاستىدىكى ئالتە ئايدىن ئۇزۇنراق ماڭغان چوڭ تور بېكەتلەرگىلا ئېلان ھىساباتى تەمىنلەيتتى. بۈگۈنكى كۈندە ئېلان قويۇشقا بولىدىغان ۋە ئۆزىنىڭ «ئىشلىتىش كىلشىمى» گە ئۇيغۇن كەلگەن بارلىق بلوگ ۋە بېكەتلەرگە ئېلان تەمىنلىدى. Niffnang ۋە BlogAds دەيدىغان مەخسۇس شىركەتلەر قۇرۇلدى. Payperpost قا ئوخشاش بلوگ ئېلان شىركەتلىرى فوربۇسقا ئوخشاش جاھاندىكى داڭلىق ژۇرناللاردا تەكرار – تەكرار تىلغا ئېلىندى. ئەجەبا ئۇلار كىچىك بلوگلارنى بۇنچىۋالا كۆتۈرۈپ نىمە قىلماقچى؟ ئۇلارغا قانچىلىك پايدا يارىتىپ بەرمەكچى ؟
ھەر قانداق مەزمۇن بىلەن بېزەلگەن تور بېكەتنىڭ مەزمۇنىنى تورداشلار بەرپا قىلغان، بولۇپمۇ چوڭ – چوڭ تور بېكەتلەرنىڭ مەزمۇنى زور كۆپچىلىك بېكەت ئەزالىرى تەرىپىدىن يېزىلغان. مەسلەن مۇنبەر ۋە باشقا web2.0 لەر ….
بۇ يەردىكى مەزمۇن بەرپا قىلىۋاتقان زور كۆپچىلىك كىشىلەرنىڭ، بولۇپمۇ ئۆزلۈكسىز يېڭى مەزمۇنلارنى قوشۇپ، ئىنتېرنېتنى بېيىتىپ كېلىۋاتقان زور كۆپچىلىك كىشلەرنىڭ تورتۇراسى بار، ئۇلارنىڭ بولۇپلا قالماي داڭلىق ئالىملار ياكى يازغۇچىلار ئۆزىنىڭ ئەسەرلىرىنى، تەتقىقات نەتىجىلىرىنى بلوگدا ئېلان قىلىدىغان بولدى. ھەر قانداق ئادەمگە ئۆزىنى نامايان قىلىش پۇرسىتى ھازىلاپ بېرىدىغان ھەقسىز بوشلۇقلار بلوگنىڭ تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈردى.
شۇڭلاشقا مۇنداق يەكۈنلەشكە بولىدۇ : بلوگنىڭ مەزمۇنى تېخىمۇ يېڭى، تېخىمۇ پاكىزە؛ ھەرقانداق ئادەم تەسەۋۋۇر قىلغاندىمۇ بەكرەك ئىندىۋىدۇئال؛ ئىنتايىن جانلىق، ساپ ھەم يېڭىلىق يارىتىش روھىغا باي ! ھەممە داڭلىق بلوگنىڭ ئىنتايىن مۇقىم ئوقۇرمەنلىرى بار. خۇددى داڭلىق مۇنبەرلەرنىڭ مۇقىم ئەزالىرى بولغاندەك.
بۇ ھال بلوگدا قويۇلغان ئېلانلارنى تېخىمۇ سۈپەتلىك ۋە تېخىمۇ مۇقىم كۆرگۈچىلەرگە ياكى ئىشەنچىلىك، قىممىتى يۇقىرى خېرىدار مەنبەسىگە ئىگە قىلىدۇ.
نىمە ئۈچۈن بلوگدا قويۇلغان ئېلاننىڭ ئۈنىمى يۇقىرى بولىدۇ ؟
ئېلان ئىنتايىن نىشانلىق ۋە دەل قويۇلىدۇ. بلوگ ئۇنۋېرسال تور بېكەت ئەمەس، ئۇنىڭدا ھەممە نەرسە يوق، پەقەت مەلۇم كەسپنىڭ مەلۇم تۈرىدىكى مەزمۇن بار. شۇنداق بولغان ئىكەن پەقەت بلوگ مەزمۇنى بىلەن مۇناسىۋەتلىك ئېلانلار قويۇلىدۇ، بلوگ ئوقۇرمەنلىرىمۇ بۇ ئېلانغا قىززىقماي قالمايدۇ ھەم ئېلاندا تونۇشتۇرۇلغان مەھسۇلاتنىڭ خېرىدارى بولۇش نىسبىتى ھەرقانداق باشقا بېكەتتىن يۇقىرى بولىدۇ.
بلوگدىكى ئېلاننى كۆرگۈچىلەر تور بېكەتكە قارىغاندا ئاز ئەمما ساز؛ ئاز ئادەم كۆرگەن بىلەن دەل ئادەملەر كۆرىدۇ. چوڭ تىپتىكى ياكى ئادەم ئىنتايىن كۆپ كىرىدىغان بىر ئۇنۋېرسال تور بېكەتكە قويۇلغان ئېلانمۇ ئاخىرى شۇ ئېلاندىكى مەزمۇنغا قىززىقىدىغان كىشىلەر تەرىپىدىن قارشى ئېلىنىدۇ. باشقىلارنىڭ نەزىرىدە سەت كۆرۈنىدۇ. ئەمما بلوگدا ئاساسەن ئۇنداق بولمايدۇ، چۈنكى ئېلان بلوگ مەزمۇنى بىلەن ئوخشاش (بولىشى كېرەك. بۇنى ئېلان بەرگۈچى ياكى ئېلان ۋاكالەتچى شىركەتنىڭ ئاپتوماتىك تەمىنلەش سېستىمىسى بەلگىلەيدۇ.)
بلوگ ئېلانلىرىنىڭ باھاسى تۆۋەن، چوڭ بىر تور بېكەتكە ئېلان بېرىش ئۈچۈن سەرپ قىلغان پۇلنىڭ 100 دىن بىرىچىلىكلا پۇل بىلەن داڭلىق بلوگدا ئېلان بېرىشكە بولىدۇ. ئىنتايىن ئاز پۇل خەجلاپلا بەلگىلىك يۇقىرى ئۈنۈم ياراتقىلى بولىدۇ.

Advertisements

جاۋاب يېزىش

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

فەيسبۇك سۈرىتى

You are commenting using your Facebook account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

Connecting to %s

%d bloggers like this: