A turkology blog

يېقىندا Google شىركىتىنىڭ Adwords ۋە Adsense تەتقىقات گۇرۇپپىسىدىكىلەر بۇ ئىككى مۇلازىمەتنى تېخىمۇ ئىلغارلاشتۇرىدىغان بىر قىسىم ئىقتىدارلارنى قوشماقچى.
بۇلارنىڭ ئىچىدە Adsense ۋە Adwords نى DoubleClick بىلەن تۇتاشتۇرۇشتىن باشقا يەنە تۆۋەندىكىدەك ئىقتىدارلار بار:
ئېلاننىڭ كۆرۈلۈش دەۋرىيلىكىنى ئاپتوماتىك كونترول قىلىش.
بۇ ئىقتىدار ئارقىلىق، تور كۆرگۈچىلەر بەت يېڭىلىغاندا ئوخشاش بىر بەت، بىر قانچە قېتىم يېڭىلانسا ئوخشاش ئېلان كۆرۈندىغان ئىش تۈگەيدۇ.
تېخىمۇ ياخشى ئېلان ئۈنۈمى ئىز قوغلاش ئىقتىدارى.
ئىشلەتكۈچىلەر (ئېلان بەرگۈچى ۋە تور بېكەت ئىگىلىرى) قايسى بەتلەردىكى ئېلاننىڭ ئەڭ ئۆلچەملىك ۋە ئۈنۈملۈك بولىۋاتقانلىقىنى تېخىمۇ تېز بايقاپ، بارلىق ئېلانلارنى ئۈنۈمى يۇقىرى بەتكە ئوخشاش قىلىپ تەڭشىيەلەيدۇ.

Advertisements

جاۋاب يېزىش

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

فەيسبۇك سۈرىتى

You are commenting using your Facebook account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / ئۆزگەرتىش )

Connecting to %s

%d bloggers like this: